SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

2,82 mln widzów „Ojca Mateusza”, TVP1 zdecydowanym liderem. 15,06 mln zł z reklam

22. sezon „Ojca Mateusza” oglądało średnio 2,82 mln widzów. W porównaniu do emitowanej rok temu 20. serii, widownia produkcji spadła o 190 tys. osób. Serial nadal dał TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego w 4+. Wpływy z reklam wyniosły 15,06 mln zł.

„Ojciec Mateusz”, fot. TVP „Ojciec Mateusz”, fot. TVP

Premierowe odcinki 22. serii „Ojca Mateusza” emitowane były w TVP1 w czwartki o godz. 20.30, w okresie od 12 września do 26 grudnia br. Oglądało je średnio 2,82 mln widzów. Przełożyło się to na 18,93 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,09 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,27 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością cieszył się odcinek z 12 grudnia br. Zgromadził on przed telewizorami 3,22 mln oglądających.

Względem analogicznego okresu ubiegłego roku, widownia „Ojca Mateusza” zmalała o 190 tys. widzów. Dwudziesta edycja produkcji średnio przyciągała przed ekrany 3,01 mln osób, co przełożyło się na 19,38 proc. udziału w 4+, 13,07 proc. w 16-49 oraz 14,99 proc. w 16-59.

TVP1 w czasie emisji „Ojca Mateusza” nadal była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego w grupie 4+. Drugie miejsce zajął TVN, nadający wówczas serial „Na Wspólnej” oraz teleturniej „Milionerzy”, co przełożyło się na 11,85 proc. udziału. Dalej uplasowały się: Polsat (gł. „Nasz nowy dom”, „Przyjaciółki” i filmy; 8,98 proc.) oraz TVP2 (gł. reality-show „Najgorszy kucharz” i filmy fabularne; 5,25 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 TVP1 zajęła drugie miejsce, plasując się tuż za TVN.

Wpływy reklamowe wokół „Ojca Mateusza 22” wyniosły 15,06 mln zł. Dla porównania „Ojciec Mateusz 20” zarobił z reklam 10,76 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 8,16 proc.

Dołącz do dyskusji: 2,82 mln widzów „Ojca Mateusza”, TVP1 zdecydowanym liderem. 15,06 mln zł z reklam

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Irek
słaby serial to nie jest prawdziwe szkoda czasu na oglądanie masakraaa klapa
0 0
odpowiedź
User
sebek
klapa nuda jak flaszki olejem
0 0
odpowiedź
User
qwerty
A ja nadal czekam na odcinek w którym ...

ukradną Mateuszowi rower.
0 0
odpowiedź