SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Ojciec Mateusz” nie daje szans konkurencji

„Ojciec Mateusz” cały czas jest hitem – z konkurencją wygrywają zarówno czwartkowe premiery nowych odcinków, jak i ich niedzielne powtórki. Obie emisje mają niemal tyle samo widzów, ale to powtórki notują lepsze udziały w rynku. 

Z danych AGB NMR dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że cztery pierwsze odcinki trzeciej serii „Ojca Mateusza”, emitowane w czwartki o 20.20, oglądało średnio 4,71 mln widzów, a udział TVP 1 w tym czasie wynosił 29,52 proc. w 4+ i 23,90 proc. w 16-49.

Taką samą widownię – 4,71 mln osób – miały niedzielne powtórki serialu, emitowane w paśmie, gdy w przeszłości nadawano jego premiery (godz. 17.20). Udział Jedynki wtedy był jednak wyższy, bo wynosił odpowiednio 36,05 proc. i 30,38 proc.

W czasie nadawania „Ojca Mateusza” (zarówno jego premier jak i powtórek) TVP 1 jest liderem rynku telewizyjnego. W czwartki drugą pozycję w tym paśmie znajduje TVN, emitujący „Na Wspólnej” i „W11” - pozycje te dają stacji 19,83 proc. udziału. Dalej plasują się: TVP 2 („Barwy szczęścia”, „Dr. House”; 13,74 proc.) i Polsat (12,31 proc.; „CSI: Kryminale Zagadki Nowego Jorku”, „Hotel 52”).

Natomiast w niedziele drugie miejsce zajmuje Polsat (11,09 proc.; „Światowe Rekordy Guinnessa” „Tylko nas dwoje”, „On i ona”, „Hotel 52”), trzecie – TVN (11,06 proc.; „Usta Usta”, „Milionerzy”), a czwarte – TVP 2 (8,73 proc.; „Wstęp wolny”, programy lokalne, „Panorama”).

Serial oglądają głównie kobiety, widzowie po 45. roku życia, mieszkańcy wsi, małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.

Widownia trzeciej serii „Ojca Mateusza” odcinek po odcinku

PremieryWszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
04-03-20104 840 04930,45%24,39%
11-03-20104 987 00730,60%25,35%
18-03-20104 662 51329,14%23,61%
25-03-20104 337 93727,83%22,11%
średnia4 706 59429,52%23,90%
 
PowtórkiWszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
07-03-20104 729 28535,52%27,93%
14-03-20105 413 12639,05%34,61%
21-03-20104 514 87734,58%30,02%
28-03-20104 189 91734,77%28,47%
średnia4 711 24736,05%30,38%


Oglądalność serialu na tle konkurencji

CzwartkiWszyscy 4+
StacjaAMRSHR %
TVP 1 – Ojciec Mateusz4 706 59429,52%
TVN3 161 61119,83%
TVP 22 190 21013,74%
Polsat1 962 12612,31%
 
NiedzieleWszyscy 4+
StacjaAMRSHR %
TVP 1 – Ojciec Mateusz4 711 24736,05%
Polsat1 449 30911,09%
TVN1 445 81111,06%
TVP 21 141 1408,73%


Profil widowni „Ojca Mateusza

 ADH %AFF
PłećMężczyźni40,75%85
 Kobiety59,25%114
Wiek 4-91,42%24
  10-153,08%44
 16 - 191,92%33
 20 - 242,68%33
 25 - 293,60%40
 30 - 345,02%61
 35 - 396,84%96
 40 - 446,02%93
 45 - 498,34%117
 50 - 5411,65%141
 55 - 599,34%123
 60+40,09%206
Wlk. miastaWieś44,89%115
 < 50 tys.25,28%105
 50-100 tys.8,53%100
 100-200 tys.4,87%61
 > 200 tys.16,44%81
ZawódTop management5,54%71
 Pracownicy średniego szczebla13,35%92
 Pracownicy fizyczni i rolnicy19,05%94
 Emeryci46,23%186
 Inni15,84%49
WykształceniePodstawowe53,91%117
 Średnie30,46%103
 Wyższe11,13%97
 Inne4,50%35


 

Dołącz do dyskusji: „Ojciec Mateusz” nie daje szans konkurencji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl