Tylko 409 tys. widzów śledzi „Wkręconych w randkę”. TVP2 przegrywa z konkurencją
Nowy program „Wkręceni w randkę” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 409 tys. widzów. Dwójka w czasie nadawania produkcji przegrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami.
Nowy cykl „Wkręceni w randkę” nadawany jest w TVP2 w czwartki o godz. 21.40, począwszy od 12 września br. Średnia oglądalność pierwszych trzech odcinków nowego projektu wyniosła 409 tys. widzów, co przełożyło się na 3,16 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 2,98 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,82 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Dotychczas najwięcej widzów zgromadził odcinek z 12 września - oglądało go 417 tys. osób.
Dwójka w czasie emisji nowego programu zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należy do TVP1, która nadaje wtedy gł. serial „Sprawę dla reportera” i transmisje sportowe, co daje jej 20,29 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVN (gł. „Kuchenne rewolucje”; 12,99 proc.), a trzecie - Polsat (gł. „Przyjaciółki” i „Love Island. Wyspa miłości”; 11,53 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP2 jest czwarta.
Formuła „Wkręconych w randkę” oparta została na formacie „Matchmakers”. W programie uczestnicy biorą udział w randkach, które organizowane są przez ich przyjaciół. Single dopiero po trzech spotkaniach dowiadują się, że spotkania z ich potencjalną drugą połówką zostały zaaranżowane.
Randkowy show prowadzą Anna Lucińska i Aleksander Sikora.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 8,16 proc.
Dołącz do dyskusji: Tylko 409 tys. widzów śledzi „Wkręconych w randkę”. TVP2 przegrywa z konkurencją
Czy pamietacie, że jeszcze 5 lat temu w czwartkowe wieczory na Dwójce było Kocham Kino?