Oglądalność stacji z grupy TVN spadła w II o 1,0 pkt r/r do 20,5%
Łączna oglądalność stacji z grupy TVN, liczona całodobowo, wyniosław lutym 20,5% w stosunku do 21,5% przed rokiem.
W tzw. "peak time", czyli w godzinach 18:00-23:00, oglądalnośćstacji z grupy TVN wyniosła 22,7% wobec 24,0% lutym 2008 r.Oglądalność sztandarowego kanału grupy - TVN - wyniosła w lutym,15,3% licząc całodobowo (spadek o 1,1 pkt) a w "peak time" 18,4%(spadek o 1,5 pkt).
Udział stacji z grupy TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49lat) spadł o 0,9 pkt r/r do 21,2% licząc całodobowo. W "peak time"udział stacji z grupy TVN spadł o 1,5 pkt. r/r do 22,9%.
Udział kanału TVN w grupie docelowej wyniósł całodobowo 16,3%,co oznacza spadek o 0,6 pkt r/r, a w "peak time" spadł o 1,2 pktr/r do 18,9%.
"W lutym 2009 oferta programowa TVN oparta była głównie napowtórkach służących optymalizacji inwestycji programowych, podczasgdy w 2008 roku wiele programów z naszej wiosennej ramówki (serialkryminalny W-11 Wydział Śledczy, serial Sędzia Anna MariaWesołowska, talk show Rozmowy w toku i serial kryminalny Detektywi)było emitowanych wyjątkowo już od początku lutego. W lutym 2008roku TVN emitował także nowe odcinki cieszącego się ogromnąpopularnością teleturnieju Milionerzy" - czytamy w komunikacie.
Udział kanału informacyjnego TVN 24 w jego grupie docelowej(mieszkańcy miast pow. 100 tys., pow. 25 lat o przychodach powyżejśredniej) wyniósł w lutym 5,1% wobec 4,8% rok wcześniej. W "peaktime" wynik wyniósł 4,1% wobec 3,6% w lutym 2008 r.
Dołącz do dyskusji: Oglądalność stacji z grupy TVN spadła w II o 1,0 pkt r/r do 20,5%