664 tys. widzów wiosennych odcinków „Śladu”. Polsat stacją drugiego wyboru
Wiosenne odcinki serialu „Ślad” gromadziły średnio 664 tys. widzów. Polsat w czasie nadawania produkcji zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 42,65 mln zł.
Kryminalny serial „Ślad” w wiosennej ramówce tego roku nadawany był w Polsacie od poniedziałku do czwartku po godz. 22.00. Serial wystartował 25 lutego br., ale początkowo stacja pokazywała pozostałe odcinki pierwszego sezonu. Drugi sezon emitowany był od 2 kwietnia do 4 czerwca br.
Średnia oglądalność premierowych odcinków projektu wyemitowanych wiosną br. wyniosła 664 tys. widzów, co przełożyło się na 7,97 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,96 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,78 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 9 maja - śledziło go 1,03 mln osób.
Dla porównania, odcinki pierwszego sezonu serialu emitowane od września do grudnia ub.r., śledziło 930 tys. osób, co przełożyło się na 6,18 proc. udziału w 4+, 7,44 proc. w 16-49 oraz 7,70 proc. w grupie 16-59. Produkcja była pokazywana wówczas w zupełnie innym paśmie - we wtorki o godz. 20.05 i 21.05.
Polsat w czasie emisji wiosennych odcinków serialu zajmował drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należała do TVN, który miał wtedy 9,43 proc. udziału. Trzecie miejsce zajęła TVP1 (7,45 proc.), a czwarte - TVP2 (6,76 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był drugi.
Wpływy reklamowe z kryminalnej produkcji wyniosły 42,65 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Fabuła serialu „Ślad” koncentruje się na ekspertach ze specjalnie stworzonego Centralnego Wydziału Śledczego, którzy rozwiązują zagadki kryminalne. Jest to to polska wersja formatu opracowanego przez TeleAlliance Media Holding AB.
W serialu grają m.in.: Anita Jancia, Mariusz Jakus, Aleksandra Hamkało, Cezary Łukaszewicz, Kamil Szeptycki, Agnieszka Kawiorska, Piotr Witkowski, Marta Jarczewska, Krzysztof Wach, Paulina Mikuśkiewicz, James Malcolm i Zuzanna Pawlak, a w drugim sezonie do obsady dołączyli m.in.: Joanna Koroniewska, Marcel Sabat, Waldemar Błaszczyk i Ada Fijał.
Za produkcję cyklu odpowiada firma Tako Media.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 10,23 proc.
Dołącz do dyskusji: 664 tys. widzów wiosennych odcinków „Śladu”. Polsat stacją drugiego wyboru