„Projekt Lady 5” stracił 400 tys. widzów. TVN wiceliderem w 16-49
Reality-show „Projekt Lady 5” ogląda średnio 938 tys. widzów, o 400 tys. osób mniej niż czwartą odsłonę programu. TVN w czasie emisji produkcji zajmuje trzecie miejsce w rynku w grupie 4+ i drugie w 16-49.
Piąty sezon reality-show „Projekt Lady” na antenie TVN pokazywany jest w poniedziałki o godz. 21.30, począwszy od 7 września br. Początkowo program nie miał być pokazywany jesienią, ale TVN na początku września skorygował swoją ramówkę. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków programu wyniosła 938 tys. osób, co przełożyło się na 7,91 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 10,20 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,80 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Do tej pory najwięcej widzów obejrzało trzeci odcinek, który zgromadził 1,06 mln widzów.
W porównaniu do poprzedniej edycji (emitowanej latem ub.r.) „Projekt Lady” stracił 400 tys. widzów. Pokazywany wówczas czwarty sezon produkcji po trzech odcinkach śledziło średnio 1,33 mln osób, co przekładało się na 10,48 proc. udziału w 4+, 14,61 proc. w 16-49 oraz 12,81 proc. w 16-59.
TVN w paśmie nadawania reality-show zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVP2 z udziałem na poziomie 11,75 proc., nadająca w tym czasie gł. końcówkę „M jak miłość” i „O mnie się nie martw”. Drugi jest Polsat (8,64 proc.; filmy fabularne i „Love Island. Wyspa miłości”), a czwarta - Jedynka (7,75 proc.; gł. „Teatr TV”).
Również wśród widzów w grupie 16-59 TVN jest stacją trzeciego wyboru. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 stacja zajmuje miejsce drugie.
Bohaterkami programu są dziewczyny, które do tej pory nie stroniły od hucznych i zakrapianych imprez, wulgarnego języka oraz wyzywających zachowań. Małgorzata Rozenek-Majdan stara się nauczyć je dobrych manier i przemienić je w prawdziwe damy. Pomagają jej w tym: trener protokołu dyplomatycznego dr Irena Kamińska-Radomska i trener rozwoju osobistego Tatiana Mindewicz-Puacz.
Zdjęcia do „Projekt lady 5” odbywały się w pałacu w Rozalinie - w tym samym miejscu, w którym kręcona była trzecia i czwarta odsłona projektu. Dwie pierwsze edycje nagrywano w pałacu w Radziejowicach.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.
Dołącz do dyskusji: „Projekt Lady 5” stracił 400 tys. widzów. TVN wiceliderem w 16-49