„Projekt Lady 3” hitem TVN. „Ludzie lubią oglądać takie produkcje”
Reality-show „Projekt Lady 3” oglądało średnio 1,56 mln widzów, o 90 tys. osób więcej niż drugą odsłonę programu. TVN w czasie emisji produkcji był liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 14,09 mln zł. - Program ten pokazuje, że ludzie lubią oglądać takie produkcje, które robią coś dobrego dla swoich uczestników oraz niosą pozytywne wartości - komentuje nam Grzegorz Piekarski, producent formatu.
Trzeci sezon reality-show „Projekt Lady” na antenie TVN pokazywany był w poniedziałki o godz. 21.30, w okresie od 21 maja do 6 sierpnia br. Średnia widownia wszystkich premierowych odcinków programu wyniosła 1,56 mln osób, co przełożyło się na 12,25 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 16,42 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,30 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów obejrzało trzeci odcinek, który zgromadził 2,05 mln widzów.
W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „Projekt Lady” zyskał 90 tys. widzów. Pokazywany wówczas drugi sezon produkcji (również w poniedziałki ale o 20.55) śledziło średnio 1,47 mln osób, co przekładało się na 11,20 proc. udziału w 4+, 14,76 proc. w 16-49 oraz 13,02 proc. w 16-59.
TVN w paśmie nadawania reality-show zajął pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem był Polsat z udziałem na poziomie 10,33 proc. Trzecia była TVP2 (9,03 proc.), a czwarta - Jedynka (8,06 proc.).
Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN był liderem rynku.
Wpływy reklamowe z 3. sezonu programu, liczącego 12 odcinków, wyniosły 14,09 mln zł. Dla porównania, 2. seria z reklam, licząca tyle samo odcinków, przyniosła 13,07 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
- Jestem bardzo zadowolony z tego, że trzeci sezon „Projektu Lady” się tak świetnie obejrzał - miał on lepsze wyniki od poprzedniego, co należy uznać za duży sukces. Zwykle przy realizacji tego typu programów trzecia edycja jest najtrudniejsza, gdyż widzowie zdążyli już poznać format na pamięć i potrafią się w nim odnaleźć - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Grzegorz Piekarski, producent „Projektu Lady” od strony Golden Media Polska. - Program ten pokazuje, że ludzie lubią oglądać takie produkcje, które robią coś dobrego dla swoich uczestników oraz niosą pozytywne wartości - dodaje.
Jak już informowaliśmy nieoficjalnie, stacja planuje kontynuację formatu. Kolejna edycja trafi na antenę prawdopodobnie dopiero za rok.
Bohaterkami programu są dziewczyny, które do tej pory nie stroniły od hucznych i zakrapianych imprez, wulgarnego języka oraz wyzywających zachowań. Rozenek-Majdan stara się nauczyć je dobrych manier i przemienić je w prawdziwe damy. Pomagają jej w tym: trener protokołu dyplomatycznego dr Irena Kamińska-Radomska i trener rozwoju osobistego Tatiana Mindewicz-Puacz.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.
Dołącz do dyskusji: „Projekt Lady 3” hitem TVN. „Ludzie lubią oglądać takie produkcje”