SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

605 tys. widzów „Minęła 20”. TVP Info liderem stacji informacyjnych

W okresie od 1 września ub.r. do 16 lipca br. magazyn „Minęła 20” śledziło średnio 605 tys. widzów. Program daje TVP Info pozycję lidera oglądalności wśród stacji newsowych w 4+ i drugie miejsce w 16-49. Wpływy z reklam w analizowanym okresie wyniosły 2,55 mln zł.

Shutterstock.comShutterstock.com

Aktualnie wieczorny program TVP Info „Minęła 20” emitowany jest od niedzieli do czwartku o godz. 20.08 (do stycznia br. również i w soboty). Jego średnia oglądalność w okresie od 1 września 2016 roku do 16 lipca 2017 roku wyniosła 605 tys. osób, co przełożyło się na 3,93 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,34 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,91 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najpopularniejsze wydanie informacyjno-publicystycznej audycji w analizowanym okresie wyemitowane zostało 7 stycznia br. - obejrzało je 1,02 mln widzów.

Kanał TVP Info w czasie nadawania magazynu wygrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z TVN24. Antena ta ma w tym paśmie 3 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje Polsat News (0,80 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 pierwszy jest TVN24.

Wpływy z reklam przy emisji programu w analizowanym okresie wyniosły 2,55 mln zł. (dane cennikowe, bez rabatów).

Udział TVP Info w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w I półroczu br. wyniósł 3,52 proc.

Dołącz do dyskusji: 605 tys. widzów „Minęła 20”. TVP Info liderem stacji informacyjnych

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wer
Kłamczuchy z TVPiss z Rachoniem na czele.
odpowiedź
User
buyer
Ale ale... to badania Nielsen są dobre czy spaprane?
Jeśli w 4+ mają 3.93 a w 16-59 1.91 to mają mocną grupę przedszkolaków, uczniów podstawówki i przygłuchych staruszków. W mediaplanie: NOCNIKI
odpowiedź
User
mbbm
Czyli od 50-80% widzów tych programów stanowią ludzie 60+. Telewizja dosłownie umiera.
odpowiedź