993 tys. widzów „Korony królów”. Serial ma wrócić do TVP1 "w przyszłości"
Końcówkę trzeciego sezonu „Korony królów” w jesiennej ramówce oglądało średnio 993 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji telenoweli zajęła trzecie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 4,65 mln zł.
Średnia widownia premierowych odcinków telenoweli „Korona królów”, wyemitowanych w okresie od 31 sierpnia do 8 października 2020 roku wyniosła 993 tys. osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 9,58 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,03 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,18 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja emitowana jest od poniedziałku do czwartku o godz. 18.30.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów przyciągnął odcinek produkcji pokazany 8 października. Śledziło go średnio 1,26 mln osób.
Z danych telemetrycznych wynika, że TVP1 w czasie emisji końcówki trzeciego sezonu „Korony królów” zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+. Pierwszy wśród czterech głównych stacji telewizyjnych w tym czasie był TVN (11,67 proc.; „Ukryta prawda”), drugi - Polsat (10,06 proc.; „Pierwsza miłość” i początek „Wydarzeń”), a czwarta - TVP2 (7,14 proc.; gł. „Va banque”).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka wypada najsłabiej na tle tzw. „wielkiej czwórki”.
Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków „Korony królów” wyniosły 4,65 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Korona królów” powróci do TVP1 w przyszłości
Telewizyjna Jedynka od poniedziałku w dotychczasowym paśmie „Korony królów” emituje nowy paradokumentalny cykl „Kasta”.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,68 proc.
Dołącz do dyskusji: 993 tys. widzów „Korony królów”. Serial ma wrócić do TVP1 "w przyszłości"