„Komisarz Alex” stracił 430 tys. widzów, ale TVP1 utrzymuje pozycję lidera
Jedenastą serię „Komisarza Alexa” śledzi średnio 1,99 mln widzów, o 430 tys. osób mniej niż dziewiątą edycję pokazywaną rok temu. TVP1 w czasie emisji serialu nadal jest liderem rynku telewizyjnego w 4+, ale w 16-49 stacja przegrywa ze swoimi głównymi konkurentami.
Średnia widownia czterech pierwszych odcinków jedenastej edycji „Komisarza Alexa” (emitowanych w soboty o godz. 20.20, w okresie od 3 do 24 marca br.) wyniosła 1,99 mln osób. Przełożyło się to na 12,91 proc. udziału TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,55 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,56 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtuanemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek. Oglądało go 2,09 mln osób.
Dla porównania, ósmą edycję serialu, pokazywaną wiosną ub.r., po trzech pierwszych odcinkach śledziło średnio 2,42 mln osób, a jej udział plasował się na poziomie 15,44 proc. w 4+, 9,65 proc. w 16-49 i 12,44 proc. w 16-59. Oznacza to, że widownia serialu zmalała o 430 tys. osób.
TVP1 w paśmie nadawania „Komisarza Alexa” nadal jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVP2, która emituje wówczas „Kocham Cię, Polsko!”, a udział tej stacji wynosi 12,88 proc. Dalej wśród tzw. „wielkiej czwórki” plasują się: Polsat (filmy fabularne; 9,54 proc.) oraz TVN (gł. „Hipnoza”; 6,96 proc.).
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 Jedynka jest czwarta, a w grupie 16-59 stacja zajmuje miejsce trzecie.
„Komisarz Alex” oparty jest na niemiecko-austriackiej produkcji zatytułowanej „Komisarz Rex”, producentem wykonawczym polskiej wersji jest spółka Water Color Studio.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,59 proc.
Dołącz do dyskusji: „Komisarz Alex” stracił 430 tys. widzów, ale TVP1 utrzymuje pozycję lidera
polaczony tutaj ... >>>>>>>> www.Jobnet70.com