Duży wzrost oglądalności Polo TV. Eska Rock TV zyskała najwięcej, VH 1 najbardziej w dół
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w lutym br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Eska Rock TV, a najwięcej straciła stacja VH 1 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział naziemnego kanału Polo TV w lutym 2019 roku wyniósł 0,70 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 32,32 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
Drugie miejsce zajęła Eska TV, której udział wyniósł 0,36 proc., po spadku o 8,25 proc.
Podium uzupełnia należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która awansowała z miejsca czwartego. Jej średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym wyniósł 0,13 proc. (wynik tego kanału względem lutego 2018 roku wzrósł o 12,39 proc.).
Na czwarte miejsce spadł kanał 4FunTV. Jego średni udział w analizowanym okresie wyniósł 0,09 proc. (spadek o 35,62 proc.).
Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Eska Rock TV, której średni udział poszedł do góry o 222,22 proc. do 0,03 proc. Kanał ten w zestawieniu awansował z 18. na 13. lokatę.
Z kolei najbardziej spadł wynik kanału VH 1- o 52,63 proc. do 0,01 proc. udziału. Stacja ta spadła z 15. na 17. miejsce.
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w lutym br. również na pozycji lidera umocniło się Polo TV. Udział tego kanału, po wzroście o 27,42 proc., wyniósł 1,03 proc.
Na drugiej lokacie uplasowała się Eska TV, której udział wyniósł 0,67 proc. (w dół o 11,41 proc.). Podium uzupełnia kanał 4FunTV (0,22 proc. udziału; - 35,09 proc.).
Największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 130,43 proc. do 0,05 proc., w tej grupie też miał kanał Eska Rock TV. Także i w tym ujęciu najwięcej straciła stacja VH 1- było to 62,79 proc. do 0,02 proc.
Dołącz do dyskusji: Duży wzrost oglądalności Polo TV. Eska Rock TV zyskała najwięcej, VH 1 najbardziej w dół