SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polo TV liderem oglądalności wśród stacji muzycznych w lipcu, 4Fun Dance zyskał najwięcej

Najpopularniejszym kanałem muzycznym w lipcu 2022 roku było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał 4Fun Dance, a najwięcej straciło Power TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział naziemnego kanału Polo TV w lipcu 2022 roku wyniósł 0,37 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł o 33,93 proc. - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy Media Context, opartej na danych Nielsen Audience Measurement.

Drugie miejsce zajęła Eska TV, której udział wyniósł 0,25 proc., po spadku o 30,56 proc.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Podium uzupełnia kanał 4Fun.TV, który awansował z szóstej lokaty (do góry o 87,50 proc. do 0,15 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-kanaly-filmowe-i-serialowe-lipiec-2022  ##

Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał 4Fun Dance, którego udział zwiększył się o 125 proc. do 0,09 proc. Stacja awansowała z lokaty dziewiątej na szóstą.

Z kolei najbardziej - o 33,33 proc. - spadł wynik Power TV (do 0,02 proc. udziału). Stacja w rankingu spadła z 13. na 15. lokatę.

0,03 proc. udziału Mixtape

0,03 proc. udziału zanotował kanał Mixtape, który prezentuje muzykę hip-hop. Stacja wystartowała 18 września 2020 roku, a od 1 lutego br. obecna jest w panelu NAM. Za sprzedaż reklam w kanale odpowiada TVN Media.

Polo TV na czele również w 16-49

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w lipcu 2022 roku liderem też było Polo TV. Udział kanału, po spadku o 42,68 proc., wyniósł 0,47 proc.

Druga była Eska TV, której udział wyniósł 0,46 proc. (w dół o 26,98 proc.). Podium uzupełnia stacja 4Fun.TV, która awansowała z piątej lokaty (+137,50 proc. do 0,38 proc.).

Największy wzrost w zestawieniu - wynoszący 300 proc. do 0,04 proc. - również w tym ujęciu miał kanał Music Box Polska. Z kolei najwięcej stracił 4Fun Kids (stacja kwalifikowana jest do dwóch segmentów kanałów - muzycznych i dziecięcych) - było to 54,55 proc. do 0,10 proc.

W tym ujęciu kanał Mixtape miał 0,09 proc. udziału. Stacja w rankingu zajęła miejsce dziewiąte.

Dołącz do dyskusji: Polo TV liderem oglądalności wśród stacji muzycznych w lipcu, 4Fun Dance zyskał najwięcej

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sebastian
W MTV Polska nie ma ani jednego pasma z muzyką, więc skąd tu się znalazło w statystykach
odpowiedź
User
Wkurz
W kiepskim świetle stawia to Polaków... kondycję rynku muzycznego i poziom edukacji muzycznej (lekcje muzyki w polskich szkołach to totalna katastrofa).
odpowiedź
User
Shakyor
Chyba tylko w Polsce jeszcze jest aż tyle muzycznych telewizyjnych programów, a na pierwszym miejscu grana muzyka disco polo. Pytanie tylko czy to powód do dumy?
odpowiedź