Eurosport 1 najchętniej oglądany w kwietniu. nSport+ nowym liderem w 16-49
W kwietniu br. liderem oglądalności wśród stacji sportowych był Eurosport 1. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł nSport+, a na czele spadków znalazła się Motowizja - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział Eurosportu 1 w kwietniu 2018 roku wyniósł 0,41 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik ten zmniejszył się o 28,07 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
Drugą lokatę zajął Polsat Sport, którego udział zmalał o 14,89 proc. do poziomu 0,40 proc.
Podium uzupełnia nSport+, który przed rokiem również był szósty. Wynik tej stacji w kwietniu br. wyniósł 0,26 proc., po wzroście o 100 proc. - największym w zestawieniu.
Z kolei największą stratę udziału, teoretycznie wynoszącą 100 proc. do 0,00 proc., zanotowała Motowizja, która w zestawieniu była ostatnia.
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 z siódmego na pierwsze miejsce w kwietniu br. awansował nSport+ (największy wzrost w zestawieniu - o 114,29 proc. do 0,30 proc.). Z czwartej na drugą lokatę awansował Canal+ Sport (0,26 proc. udziału; do góry o 8,33 proc.). Na trzecią lokatę - z drugiej - spadł Eurosport 1 (0,23 proc. udziału; - 28,13 proc.).
Największy spadek w tym ujęciu - wynoszący 71,88 proc. do 0,09 proc. - odnotował Eurosport 2.
Dołącz do dyskusji: Eurosport 1 najchętniej oglądany w kwietniu. nSport+ nowym liderem w 16-49