Polo TV, Eska i Disco Polo Music najchętniej oglądanymi kanałami muzycznymi w 2019 roku
Zdecydowanie najpopularniejszym kanałem muzycznym w zeszłym roku było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Eska Rock TV, a najwięcej stracił kanał 4FunTV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział naziemnego kanału Polo TV w 2019 roku wyniósł 0,67 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 2,77 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
Drugie miejsce zajęła Eska TV, której udział wyniósł 0,36 proc., po spadku o 15 proc.
Podium uzupełnia należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music. Jej średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym wyniósł 0,12 proc. (wynik tego kanału względem 2018 roku zmalał o 17,48 proc.).
Oczko niżej uplasował się kanał 4FunTV. Jego średni udział w analizowanym okresie wyniósł 0,07 proc. (spadek o 43,41 proc. - największy w zestawieniu).
Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Eska Rock TV, której średni udział poszedł do góry o 177,78 proc. do 0,03 proc. Kanał ten w zestawieniu awansował z 17. na 13. lokatę.
W grupie komercyjnej liderem też Polo TV
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w 2019 roku również na pozycji lidera znalazło się Polo TV. Udział tego kanału, po wzroście o 5,79 proc., wyniósł 1,01 proc.
Na drugiej lokacie uplasowała się naziemna Eska TV, której udział wyniósł 0,66 proc. (spadek o 18,03 proc.).
Podium uzupełnia kanał Disco Polo Music, który awansował z czwartej lokaty (0,19 proc. udziału; spadek o 9,76 proc.).
W grudniu 2019 roku liderem oglądalności wśród stacji muzycznych w obu grupach wiekowych również był kanał Polo TV. W 4+ jego udział zmniejszył się o 13,66 proc. do 0,70 proc., a w 16-49 - o 8,85 proc. do 1,02 proc.
Dołącz do dyskusji: Polo TV, Eska i Disco Polo Music najchętniej oglądanymi kanałami muzycznymi w 2019 roku