SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP ABC zdecydowanym liderem w 4-12. Stacja wyprzedziła Polsat

Zdecydowanym liderem oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych we wrześniu br. była stacja TVP ABC. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał Da Vinci. Z kolei najwięcej stracił teleTOON+ - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Wśród dzieci mających od 4 do 12 lat z drugiego na pierwsze miejsce w gronie wszystkich stacji telewizyjnych w Polsce we wrześniu 2018 roku awansowało TVP ABC. Udział tego kanału w rynku telewizyjnym względem września 2017 roku zwiększył się o 17,96 proc. i wyniósł 10,63 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Jak wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl, TVP ABC po raz dziewiąty w historii zostało najchętniej oglądanym kanałem wśród wszystkich stacji w Polsce w grupie 4-12.

Drugi był TVN, którego udział wzrósł o 6,22 proc. do 8,90 proc. Stacja ta awansowała z trzeciej lokaty.

Z pierwszego na trzecie miejsce spadł Polsat. Jego udział zmniejszył się o 16,30 proc. do 8,11 proc.

Czwarty był Puls 2. Kanał ten zanotował spadek udziału o 4,66 proc. do 6,85 proc. Puls 2 to naziemna stacja, która nadaje wielogodzinne pasmo dla dzieci i ich rodziców.

Oczko niżej znalazł się był Nickelodeon, którego udział poszedł do góry o 0,03 proc. do 6,39 proc.

W pierwszej dziesiątce rankingu uplasowały się jeszcze takie stacje dziecięce, jak: Cartoon Network (4,22 proc. udziału; wzrost o 25,22 proc.) i Nick Jr (3,48 proc. udziału; - 30,14 proc.).

0,07 proc. udziału zanotował edukacyjny kanał Da Vinci, który w naszym kraju dostępny jest od 2007 roku, ale w panelu Nielsena znalazł się od lipca ub.r. Jego wynik zwiększył się o 378,57 proc. - najbardziej wśród stacji dziecięcych. Od początku września ub.r. zaczął emitować reklamy, a ich sprzedażą zajmuje się Polsat Media.

Największy spadek wśród kanałów dziecięcych zanotował z kolei teleTOON+ - było to 58,47 proc. do 0,76 proc.

Jak wygląda ranking oglądalności segmentu kanałów dziecięcych wśród wszystkich widzów (4+)? Tutaj też zdecydowanym liderem we wrześniu 2018 roku była stacja TVP ABC. Jej średni udział wyniósł 1,28 proc. Zwiększył się on o 5,16 proc. - najbardziej w zestawieniu.

Drugi był Nickelodeon (w dół o 15,47 proc. do 0,60 proc.). Podium uzupełnia Cartoon Network, który awansował z piątego miejsca (+ 16,05 proc. do 0,41 proc.).

W tym ujęciu najwięcej zyskał TOP Kids - było to 100 proc. do 0,004 proc. udziału. Z kolei najbardziej stracił Nicktoons, którego wynik względem Nickelodeon HD zmalał o 39,51 proc. do 0,12 proc. udziału.

Dołącz do dyskusji: TVP ABC zdecydowanym liderem w 4-12. Stacja wyprzedziła Polsat

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hayley Peter
Zacznij zarabiać już teraz .... Uzyskaj więcej czasu dla swojej rodziny, wykonując zadania, które wymagają tylko posiadania komputera i dostępu do Internetu i możesz mieć to w domu. Zacznij zarabiać od 8216 $ do 10358 $ na tydzień. Nie mogę uwierzyć, jak łatw0 było, gdy go wypróbowałem. Oto, co robię. Kliknij na to przejdź do zakładki tech, aby uzyskać więcej szczegółów ...

.......... ❥❥❥ ❥❥ ❥❥❥ www.CashPay40.Com
odpowiedź
User
zdziwieni
Dwa razy w miesiącu lub przynajmniej raz wirtualnemedia.pl informują w tytule artykułów, że kanał TVP BC jest liderem oglądalności lub bije rekordy oglądalności. Dziwne.
Dlaczego tak często wirtualnemedia.pl publikują takie artykuły? Jest tyle ciekawszych zjawisk w mediach.
odpowiedź
User
marketer
ale co konkurencja dostaje w dupę i jest zdziwiona?

Trzeba pracować i robić dobry program, a nie od rana siedzieć w internecie.
odpowiedź