TVP ABC zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego w grupie 4-12
Zdecydowanym liderem oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych w marcu br. była stacja TVP ABC. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał Polsat JimJam. Z kolei najwięcej stracił Da Vinci - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Wśród dzieci mających od 4 do 12 lat pierwsze miejsce w gronie wszystkich stacji telewizyjnych w Polsce w marcu 2019 roku zajęło TVP ABC. Udział tego kanału w rynku telewizyjnym względem marca 2018 roku zmniejszył się o 2,04 proc. i wyniósł 11,07 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
Drugi był Polsat. Jego udział zmniejszył się o 6,73 proc. do 8,48 proc.
Podium uzupełnia TVN, którego udział spadł o 8,02 proc. do 7,69 proc.
Tuż za podium uplasował się Puls 2. Kanał ten zanotował wzrost udziału o 11,14 proc. do 7,60 proc. Puls 2 to naziemna stacja, która nadaje wielogodzinne pasmo dla dzieci i ich rodziców.
Oczko niżej znalazł się Nickelodeon, którego udział poszedł do góry o 8,23 proc. do 5,98 proc.
W pierwszej dziesiątce rankingu uplasowały się jeszcze takie stacje dziecięce, jak: Nick Jr (3,35 proc. udziału; spadek o 9,37 proc.) i Cartoon Network (2,47 proc. udziału; - 22,39 proc.).
1,22 proc. udziału zanotował TOP Kids, którego wynik zwiększył się o 50,86 proc. - najbardziej wśród stacji dziecięcych.
Z kolei największy spadek wśród kanałów dziecięcych zanotował edukacyjny kanał Da Vinci - było to 65,67 proc. do 0,05 proc.
Jak wygląda ranking oglądalności segmentu kanałów dziecięcych wśród wszystkich widzów (4+)? Tutaj też zdecydowanym liderem w marcu 2019 roku była stacja TVP ABC. Jej średni udział wyniósł 1,38 proc. Zmniejszył się on o 5,02 proc.
Drugi był Nickelodeon (0,66 proc.; + 12,78 proc.). Podium uzupełnia Nick Jr (+ 0,77 proc. do 0,40 proc.).
Dołącz do dyskusji: TVP ABC zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego w grupie 4-12