TVP ABC zdecydowanym liderem w grupie 4-12, Puls 2 wyprzedził Polsat i TVN
Zdecydowanym liderem oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych w lutym br. była stacja TVP ABC. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał TOP Kids. Z kolei najwięcej stracił Da Vinci - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Wśród dzieci mających od 4 do 12 lat pierwsze miejsce w gronie wszystkich stacji telewizyjnych w Polsce w lutym 2019 roku zajęło TVP ABC. Udział tego kanału w rynku telewizyjnym względem lutego 2018 roku zwiększył się o 21,14 proc. i wyniósł 13,25 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
Drugi był Puls 2, który awansował z czwartej lokaty. Kanał ten zanotował wzrost udziału o 19,84 proc. do 7,87 proc. Puls 2 to naziemna stacja, która nadaje wielogodzinne pasmo dla dzieci i ich rodziców.
Podium uzupełnia TVN, którego udział spadł o 7,67 proc. do 7,51 proc.
Z drugiej na czwartą lokatę spadł Polsat. Jego udział zmniejszył się o 18,65 proc. do 7,38 proc.
Oczko niżej znalazł się był Nickelodeon, którego udział poszedł do góry o 13,83 proc. do 6,38 proc.
W pierwszej dziesiątce rankingu uplasowały się jeszcze takie stacje dziecięce, jak: Nick Jr (3,50 proc. udziału; spadek o 23,62 proc.) i Disney Junior (2,67 proc. udziału; - 26,52 proc.).
0,01 proc. udziału zanotował TOP Kids, którego wynik zwiększył się o 233,33 proc. - najbardziej wśród stacji dziecięcych.
Z kolei największy spadek wśród kanałów dziecięcych zanotował edukacyjny kanał Da Vinci - było to 67,47 proc. do 0,05 proc.
Jak wygląda ranking oglądalności segmentu kanałów dziecięcych wśród wszystkich widzów (4+)? Tutaj też zdecydowanym liderem w lutym 2019 roku była stacja TVP ABC. Jej średni udział wyniósł 1,55 proc. Zwiększył się on o 7,69 proc.
Drugi był Nickelodeon (0,72 proc.; + 25,52 proc.). Podium uzupełnia Nick Jr (- 11,48 proc. do 0,42 proc.).
Dołącz do dyskusji: TVP ABC zdecydowanym liderem w grupie 4-12, Puls 2 wyprzedził Polsat i TVN