1,6 mln widzów „Kabaretu na żywo”. Polsat wiceliderem rynku
Szósty sezon „Kabaretu na żywo” po czterech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,60 mln osób, o 150 tys. widzów mniej niż przed rokiem. Polsat w czasie emisji programu jest wiceliderem rynku telewizyjnego.
„Kabaret na żywo 6” na antenie Polsatu pokazywany jest w niedziele o godz. 21.05, począwszy od 3 marca br. Średnia widownia czterech dotąd pokazanych premierowych odcinków programu (3, 17, 24 i 31 marca) wyniosła 1,60 mln osób, co przełożyło się na 11,62 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 11,63 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,27 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek nowej serii. Oglądało go 1,93 mln osób.
Dla porównania, pierwsze trzy odcinki czwartej edycji „Kabaretu na żywo” pokazywane wiosną ub.r. śledziło 1,75 mln osób, co przełożyło się na 13,96 proc. udziału w 4+, 14,08 proc. w 16-49 oraz 14,69 proc. w 16-59. Oznacza, że kabaretowy program stracił 150 tys. oglądających.
Polsat w paśmie nadawania „Kabaretu na żywo 6” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVP1 z udziałem na poziomie 18,03 proc., nadająca w tym czasie gł. reality-show „Sanatorium miłości”. Trzeci jest TNVP1 (6,26 proc.; „MasterChef Junior” i filmy fabularne), a czwarta - TVP2 (4,13 proc.; pasmo filmowe).
Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Polsat jest wiceliderem.
„Kabaret na żywo” to cotygodniowy show kabaretowy, w którym prezentowane są premierowe oraz znane już skecze i piosenki na wybrany temat. Program realizowany jest z udziałem publiczności i nadawany live. Gospodarzem i prowadzącym każdego odcinka jest inny kabaret.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 10,23 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,6 mln widzów „Kabaretu na żywo”. Polsat wiceliderem rynku