467 tys. widzów nowego programu „Gra Muzyka”. TV Puls wygrał z TV4 i TVN7
Nowy program Telewizji Puls „Gra Muzyka” oglądało średnio 467 tys. widzów. Stacja w czasie emisji cyklu z udziałem Roberta Janowskiego wypada lepiej od Czwórki i TVN7. Wpływy z reklam wyniosły 1,85 mln zł.
„Gra Muzyka” w TV Puls oglądać można było w soboty o godz. 19.00, w okresie od 7 września do 9 listopada 2019 roku. Średnia oglądalność premierowych odcinków programu wyniosła 467 tys. widzów, co przełożyło się na 3,63 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,31 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,19 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Wyższe wyniki cykl notował wśród widzów korzystających z naziemnej telewizji cyfrowej. W DVB-T 4+ udział produkcji wyniósł 6 proc., a w DVB-T 16-49 - 6,27 proc.
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z pojedynczych odcinków produkcji obejrzało średnio 1,35 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 427 tys.).
Zdecydowanie największą widownię miał finałowy odcinek teleturnieju. Śledziło go średnio 725 tys. osób.
Stacja TV Puls w czasie emisji programu wygrała walkę o widza z konkurencyjnymi kanałami. Czwórka w tym paśmie miała 3,25 proc. udziału, a TVN7 - 1,78 proc.
Z kolei wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TV Puls jest stacją drugiego wyboru na tle swoich głównych konkurentów.
Wpływy z reklam emitowanych wokół premierowych odcinków show wyniosły 1,85 mln zł.
„Gra Muzyka” to autorski projekt TV Puls i Media Corporation z Robertem Janowskim w roli gospodarza.
Program opiera się regułach popularnej gry w kółko i krzyżyk. W studio pojawiają się tacy goście jak: Doda, Piotr Cugowski, Alicja Majewska i Włodzimierz Korcz oraz zespoły: Weekend, Kombii, Future Folk, Varius Manx, Pectus i Feel.
Dołącz do dyskusji: 467 tys. widzów nowego programu „Gra Muzyka”. TV Puls wygrał z TV4 i TVN7