Oglądający wideo online preferują klipy informacyjne
Jak wynika z badania Advertising.com, większość dorosłychinternautów oglądających wideo online (69 procent) ma 35 lub więcejlat i preferuje klipy informacyjne.
Pozostałe 31 procent stanowią użytkownicy w wieku od 18 do 34lat - informuje serwis Marketing Charts.
Składnikiem klipów wideo w Internecie coraz częściej stają sięreklamy. Pytani o to co sprawiłoby, że reklamy te byłyby bardziejprzyjemne w odbiorze, 63 procent respondentów wskazało, że powinnyone być krótsze niż te nadawane w telewizji.
22 procent badanych chciałoby, aby reklamy były bardziej ichdotyczące, a 13 procent aby były one produkowane wyłącznie zprzeznaczeniem dla Internetu.
W pierwszej połowie bieżącego roku, którego to okresu dotyczybadanie, 62 procent użytkowników wideo online oglądało w sieciklipy informacyjne.
Następne pod względem popularności były zwiastuny filmowe (38procent), klipy muzyczne (36 procent), programy telewizyjne (33procent), klipy tworzone przez innych użytkowników (29 procent),filmy (25 procent) oraz klipy sportowe (21 procent).
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Oglądający wideo online preferują klipy informacyjne