Ogilvy taguje klipy na YouTubie w kampanii „Przyjaciół” na Netfliksie (wideo)
Pracująca dla serwisu Netflix agencja Ogilvy Paris otagowała odpowiednio tysiące klipów wideo w serwisie YouTube tak, by w wynikach wyszukiwania na najwyższych pozycjach pojawiały się fragmenty oferowanego przez Netflix serialu „Przyjaciele”.
Netflix przejął niedawno prawa do emisji w swoim serwisie wszystkich 10 sezonów (w sumie 236 odcinków) kultowego serialu „Przyjaciele”.
Aby odpowiednio zainteresować użytkowników nową ofertą Netflix zatrudnił agencję Ogilvy Paris do tego, by znana seria znalazła się odpowiednio wysoko w wynikach wyszukiwania popularnych fraz na platformie YouTube.
Ogilvy Paris podkreśla, że otagowała odpowiednio tysiące klipów dostępnych na YouTube. Wynik jest taki, że po wpisaniu w wyszukiwarce YouTube’a zapytań w rodzaju „słodkie koty” czy „instrukcja makijażu” na pierwszych pozycjach w wynikach pojawiają się fragmenty „Przyjaciół” związane z wyszukiwanym tematem.
Ogilvy Paris podkreśla, że stworzona dla Netflixa kampania na YouTube to pierwsze takie rozwiązanie na rynku reklamowym.
Dołącz do dyskusji: Ogilvy taguje klipy na YouTubie w kampanii „Przyjaciół” na Netfliksie (wideo)