Ofensywa UPC TK
Nowa kampania wizerunkowa UPC Telewizji Kablowej
UPC Telewizja Kablowa rozpoczyna na przełomie sierpnia i września br. nową kampanię wizerunkową pod hasłem "Warto wracać do domu ... dla UPC". Kampanii outdoorowej towarzyszyć będą działania reklamowe prowadzone w telewizji, na największych portalach internetowych oraz na specjalnej, dedykowanej stronie UPC.
We współczesnym świecie telewizja i Internet są niezwykle ważne i coraz częściej postrzegane jako naturalny element życia codziennego. Celem kampanii jest uświadomienie obecnym i potencjalnym klientom, jak istotną rolę w ich życiu codziennym odgrywa UPC, dostarczając te usługi bezpośrednio do ich domów. To właśnie dom, najważniejsze miejsce dla wielu konsumentów, bez względu na miejsce w którym żyją, stanowi motyw przewodni kampanii, która prowadzona będzie również w innych krajach europejskich, w których działa UPC, dostarczając swoje usługi do 8 milionów gospodarstw domowych - informuje w komunikacie UPC Polska.
W Polsce kampania prowadzona będzie w internecie, telewizji oraz na nośnikach outdoor w Warszawie i Gdańsku. W internecie bardzo intensywna kampania rozpocznie się 28 sierpnia na portalach wp.pl, onet.pl, gadu gadu oraz od września na specjalnej stronie www.wartowracacdodomu.pl i potrwa do końca roku. Surfujący po sieci internauci będą mogli wygrać łącznie 2000 atrakcyjnych nagród w licznych konkursach: na przełomie sierpnia i września w ramach kampanii teaserowej on-line oraz - do końca roku - na stronie www.wartowracacdodomu.pl.
Emisja spotów reklamowych "Turniej golfowy" oraz "Napad na bank" rozpocznie się na kanałach tematycznych znajdujących się w ofercie UPC Telewizji Kablowej od 2 września br. i potrwa do końca miesiąca. Spoty dostępne będą również na dedykowanej stronie www.wartowracacdodomu.pl. Bohaterowie spotów podejmują niekonwencjonalne działania, aby jak najszybciej znaleźć się w swoich domach i zasiąść z rodzinami i przyjaciółmi przed telewizorami. Reklamy outdoor pojawią się w warszawskim metrze oraz na autobusach, drzwiach supermarketów, na megaboardach w Warszawie i Gdańsku. Dodatkowo prowadzone będą działania z zakresu guerilla marketingu: na ulicach Warszawy pojawią się osoby przebrane za
panny młode i astronautów (postacie z reklam billboardowych), których zadaniem będzie intrygowanie i wzbudzenie zainteresowania kampanią.
"Dom ma wyjątkową wartość dla naszych klientów, a my jesteśmy ważną częścią ich życia codziennego - trudno nam sobie wyobrazić świat bez telewizji i internetu, które pełnią bardzo ważne role - zapewniają nie tylko rozrywkę, ale również dostarczają informację i komunikację bezpośrednio do naszych domów. Celem naszej kampanii jest uświadomienie konsumentom, jak istotną rolę odgrywamy w ich życiu" - powiedział Ewa Visan, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu UPC Telewizji Kablowej.
Jest to druga kampania wizerunkowa UPC Telewizji Kablowej. Pierwszą przeprowadzono jesienią 2002 roku pod hasłem "Czekamy na Ciebie w domu".
Dołącz do dyskusji: Ofensywa UPC TK