Ofensywa "Metropolu"
Saatchi & Saatchi przygotowuje kampanię wizerunkową dla Metropolu
Agencja Saatchi & Saatchi, opracuje strategię i kreację do wizerunkowej kampanii dziennika Metropol.
- Mamy dwa cele kampanii. Pierwszy to przedstawienie międzynarodowego charakteru Metropolu. Gazeta wydawana przez Metro International jest dziennikiem numer 1 na świecie, dystrybuowanym w 55 największych światowych aglomeracjach miejskich - powiedziała Agnieszka Szyfter, dyrektor marketingu TPP, wydawcy gazety. Drugim celem jest podkreślenie przewagi, jaką ma Metropol wobec rozbudowanych treściowo pozostałych dzienników - Metropol przekazuje informacje z kraju i ze świata na bieżąco i w największym skrócie, co zwiększa jego wartość w dużych metropoliach, gdzie liczy się czas. Grupa docelowa kampanii to przede wszystkim osoby w wieku 25-44 lat, aktywni, dobrze wykształceni mieszkańcy największych miast w Polsce.
Głównym medium kampanii będą nośniki reklamy zewnętrznej wsparte przez reklamę w radiu, kinach, internecie, wybranych tytułach prasowych oraz oczywiście w Metropolu. Przewidywane są również działania skierowane do reklamodawców - reklama w prasie branżowej oraz marketing bezpośredni. Działania promocyjne rozpoczną się na początku listopada br., będą trwały do końca roku.
Planowaniem i zakupem mediów Metropol zajął się we własnym zakresie. Budżet kampanii wyniesie ponad półtora miliona złotych.
Już od 2 listopada br. Metropol będzie dystrybuowany codziennie we wszystkich największych, liczących ponad 300 tys. mieszkańców miastach, przez co stanie się istotnym graczem na rynku codziennej prasy informacyjnej w Polsce. Dzięki planowanemu nakładowi - średnio 252 tysiące egzemplarzy, bez zwrotów - Metropol dostanie się do czołówki ogólnopolskich dzienników oraz zostanie pierwszą, ukazującą się codziennie, gazetą rozdawaną bezpłatnie.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa "Metropolu"