SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Odkurzacz w roli głównej akcji „Made to be re-made" Stena Recycling i Electrolux

Właśnie ruszyła międzynarodowa, wspólna kampania firm Electrolux i Stena Recycling, w której bohaterem jest odkurzacz, w całości wyprodukowany z przetworzonego plastiku i ponownie wykorzystanych komponentów.

Co roku na świecie produkowanych jest ponad 400 milionów ton plastiku, jednak mniej niż 12 proc. tego materiału pochodzi z odzysku. Dlatego Stena Recycling we współpracy z producentem sprzętu AGD Electrolux w Szwecji postawiła sobie za cel stworzenia odkurzacza „Made to be re-made” – produktu nadającego się do recyklingu, wyprodukowanego w 100% z przetworzonego plastiku i ponownie wykorzystanych komponentów.

Stena Recycling i Electrolux stworzyli odkurzacz z recyklingu

Nowa kampania obu marek opowiada o rezultatach tego projektu, podkreśla znaczenie współpracy i komunikuje, że projektowanie, produkcję i recykling należy traktować jako jeden zintegrowany proces, a nie oddzielne etapy.

- „Made to be re-made” to trzecia kampania z naszej serii „Re-made”. Poprzednie prowadziliśmy wspólnie z SKF oraz Volvo Cars. Główną ideą tej serii jest pokazanie, w jaki sposób wspólnie z naszymi partnerami, tworzymy cyrkularny obieg materiałów a tym samym przyczyniamy się do rozwoju zrównoważonego biznesu. Prezentujemy także rozwój współpracy z naszymi partnerami, która może stać się wzorem do naśladowania dla innych firm - mówi Aleksandra Surdykowska, PR i marketing manager Stena Recycling.

Dzięki współpracy ze szwedzką firmą Electrolux Stena Recycling udało się stworzyć odkurzacz, który jest wykonany w 100% z plastiku pochodzącego z recyklingu suszarek do włosów, komputerów i innych odkurzaczy. Obecnie jest to prototyp, którego produkcję zainicjowano podczas zeszłorocznej Circular Initiative – areny współpracy przedsiębiorstw i środowisk akademickich w Szwecji na rzecz ekonomii cyrkularnej.

Kampania „Made to be re-made” jest realizowana na czterech skandynawskich rynkach oraz w Polsce. Będzie prowadzona zarówno w mediach tradycyjnych jak i digitalowych, obejmuje krótkie filmy reklamowe, wywiady, bannery i reklamy prasowe oraz komunikację w social mediach.

Dołącz do dyskusji: Odkurzacz w roli głównej akcji „Made to be re-made" Stena Recycling i Electrolux

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
matrioszka
Bardzo ciekawy pomysł, moje mieszkanie sprząta automatyczna roomba, ona też ma dużo wspólnego z ekologią.
odpowiedź
User
Tachys
Czy to tylko produkt pokazowy czy dostępny komercyjnie?
odpowiedź