o2.pl wzmacnia segment kobiecy
Poprzedni rok okazał się wyjątkowy dobry dla Kafeterii, kobiecego serwisu portalu o2.pl.
W okresie od stycznia 2006 do stycznia 2007 zasięg magazynu wzrósł o 130% (wg wewnętrznych statystyk gemiusTraffic: z 525 tys. do 1,211 mln UU). Listopadowe badanie Megapanel PBI mówi o 812 tys.real users - podano w komunikacie.
Do wzrostu przyczyniły się aktywność i wkład czytelniczek, które w ocenie naszej redakcji sprawiły, że Kafeteria jest obecnie nr 1 polskiej sieci, jeśli chodzi o porady i konsultacje w sprawach kobiecych wymieniane między samymi internautkami - mówi Michał Brański, członek zarządu odpowiedzialny za redakcje serwisów o2.pl. - Oznacza to, że skupiliśmy największą społeczność wokół takich tematów, jak uroda, zdrowie, kosmetyki, aktywność zawodowa i pozazawodowa. W dni robocze z naszego forum korzysta ponad 55 tys. kobiet.
o2.pl zapowiada, że rok 2007 będzie wstępem do pierwszych działań poza Internetem markowanych Kafeterią - akcji społecznych, serii książkowych, akcji rabatowych i innych kojarzonych do tej pory z prasą kobiecą, nie Internetem.
Dołącz do dyskusji: o2.pl wzmacnia segment kobiecy