„O tym się mówi” w kampanii K-Swiss
W prasie i punktach sprzedaży trwa kampania reklamowa butów sportowych K-Swiss. Akcję pod hasłem „O tym się mówi” przygotowała i realizuje dystrybuująca te produkty firma We Global Distribution.
Kampania reklamowa butów sportowych K-Swiss podkreśla, że to brand o bogatej tradycji sponsorujący obecnie wielu znanych sportowców. Poszczególne layouty wykorzystywane w tej akcji – m.in. pod hasłem „O tym się mówi” – prezentują różne modele butów tej marki.
Działania reklamowe są prowadzone od marca w prasie („Joy”, „Cosmopolitan”, „Playboy”, „CKM”, „Logo”, „Dziewczyna”, „Popcorn”, „Men’s Heath”, „Avanti”) oraz punktach sprzedaży. Kreację kampanii – zaplanowanej do końca maja – i mediaplan na jej potrzeby przygotowała firma We Global Distribution dystrybuująca w Polsce buty K-Swiss.
Dołącz do dyskusji: „O tym się mówi” w kampanii K-Swiss