NuOrder wzmacnia dział strategii
Do działu strategy & new business agencji NuOrder dołączyła Martyna Mleczak, która wcześniej pracowała m.in. w GroupM.
Martyna Mleczak zajmie się budowaniem strategii marketingowych dla klientów NuOrder kładących nacisk na narzędzia i media digitalowe. Będzie również istotnym wsparciem działu w rozbudowie portfolio klientów.
Zobacz: Haribo klientem NuOrder
Zarządzający agencją NuOrder, Michał Siejak, podkreśla: - Mocne podstawy strategiczne są kluczowym wyróżnikiem naszej agencji i głównym powodem, dla którego wygrywamy ponad 50 proc. przetargów, w których bierzemy udział. Cieszymy się, że nasi klienci rozumieją, że dopracowana strategia komunikacji i unikalna kreacja mają gigantyczny wpływ na późniejszą efektywność kampanii mediowych.
Przed dołączeniem do NuOrder, Martyna Malczak pracowała jako social media manager marki Frosta, a następnie jako paid social specialist w Group M, obsługując międzynarodowe marki z branży technologicznej, beauty i FMCG.
Dołącz do dyskusji: NuOrder wzmacnia dział strategii