Nowy wizerunek lodów Zielona Budka za mln zł
Nowy logotyp, opakowania i odświeżona oferta mrożonych deserów - tonajważniejsze zmiany w ofercie lodów Zielona Budka.
Głównym elementem odmienionego znaku graficznego firmy nadaljest jej nazwa. Wyróżnia ją nowoczesna stylistyka oraz eleganckiepołączenie kolorów zielonego i złotego.
Producent lodów projektując nowe opakowania postawił napraktyczność. Część produktów dostępna będzie także w foliowychopakowaniach. Nową oprawę zyskały tegoroczne nowości produktoweZielonej Budki w segmentach produktów impulsowych ( na patyku) ifamilijnych, jak i lody dostępne w sprzedaży w poprzednim sezonie.Nowością na opakowaniach są tabelki z wartościami odżywczymi ikalorycznymi oraz opis składu każdego z lodów ZielonejBudki.
Koszt zmiany wizerunku i produkcji nowych opakowań szacowany jestna około 1 milion złotych.
Za zmianę wizerunku marki odpowiadają cztery agencje, którychnazw nie ujawniono.
Dołącz do dyskusji: Nowy wizerunek lodów Zielona Budka za mln zł