Nowy szef marketingu w PepsiCo
Jill Beraud obejmie nowo stworzone stanowisko dyrektora ds.marketingu (Chief Marketing Officer - CMO) w firmie PepsiCo.
48-letnia Beraud poprzednie 13 lat spędziła w firmie LimitedBrands, gdzie ostatnio pełniła funkcję CMO odpowiedzialnego zamarkę Victoria's Secret - informuje serwis Adweek. Wcześniej przezpięć lat pracowała również w Procter & Gamble.
W PepsiCo będzie ona zarządzać globalnymi strategiamimarketingowymi dla wszystkich marek firmy, w tym Pepsi, Frito Lay,Tropicana, Mountain Dew, Quaker i Gatorade. Jej bezpośrednimprzełożonym będzie dyrektor wykonawczy koncernu Indra Nooyi.
"Mamy jedne z najmocniejszych na świecie marek i jednych znajlepszych na świecie marketerów, ale jak dotąd nigdy niepołączyliśmy naszych działań marketingowych w całościowy, globalnyi zdyscyplinowany styl w całej firmie" - stwierdził Nooyi.
W ostatnim czasie PepsiCo zapowiedziała spore inwestycje nakilku globalnych rynkach, w tym 3 miliardy dolarów w Meksyku, 1 mldUSD w Chinach i 500 mln USD w Indiach. Z kolei na uzdrowieniespadającej sprzedaży za oceanem koncern zamierza na przestrzeninajbliższych trzech lat wydać 1,2 miliarda dolarów.
źródło: Adweek
Dołącz do dyskusji: Nowy szef marketingu w PepsiCo