Nowy serwis Vistuli i Wólczanki
Agencja interaktywna zjednoczenie.com zakończyła prace nad nowymiserwisami internetowymi dla marek Vistula i Wólczanka, należącychdo nowo powstałej spółki Vistula & Wólczanka S.A.
Strony www.vistula.pl iwww.wolczanka.com.pl,prezentujące jesienne kolekcje mody, ma wyróżniać dyskretnaelegancja połączona z czytelnym intuicyjnym systemem nawigacji.
- Chcieliśmy, aby w obydwu projektach ubrania grały główną rolęw serwisie - mówi Sławomir Ziętarski, kierownik rozwoju i projektóww zjednoczenie.com. - W oprawie graficznej do minimumograniczyliśmy wszelkie ozdoby i wzory, zyskując dzięki temuczystość i przejrzystość serwisu.
Obie marki mają w Polsce długą historię i przez lata zdobyłyuznanie i przywiązanie rzeszy klientów, dlatego też w internetowychprezentacjach główny nacisk położono na aktualną ofertę, a nie naprzedstawienie samej, połączonej niedawno, firmy.
- Jest to pierwsza realizacja naszej agencji dla Vistula &Wólczanka S.A.- kontynuuje Sławomir Ziętarski. - Budowa obydwuserwisów była dla nas dużym wyzwaniem, głównie ze względu naszeroki zakres prac, obejmujący stworzenie wielu serwisów dla mareko różnym charakterze. W przypadku branży odzieżowej ważnymczynnikiem w pracy i aktualizacji serwisów jest czas wchodzeniakolekcji do sklepów i działania promocyjne. Nasza praca jeszcze sięnie skończyła -w przyszłości na stronach Vistuli i Wólczanki będziemożna znaleźć informacje o konkursach, wyprzedażach, promocjachitp.
Dołącz do dyskusji: Nowy serwis Vistuli i Wólczanki