Nowy nośnik reklamowy
Agencja Headz Marketing Partner wprowadza na polski rynek nowy alternatywny nośnik reklamy - Pizza Box
Reklama na pudełkach pizzy dociera w ciągu miesiąca do 1 mln odbiorców.
-Konsumenci (zamieszkujący miasta 100 tys.+ , o dochodach powyżej średniej w dominującym przedziale wieku 20-39 ) poświęcają na konsumpcję średnio 10 minut, co gwarantuje reklamodawcy ponad 10 mln minut kontaktu z reklamą w skali miesiąca.
Domowa atmosfera odbioru komunikatu reklamowego charakteryzuje się bardzo wysoką percepcją przekazu. Nośnik umożliwia reklamodawcom ponadto działania typu "call to action" np. sampling produktów - czytamy w komunikacie firmy.
Headz posiadając wyłączność na sprzedaż reklam na pudełkach pizzy w największej polskiej sieci TelePizza (lider na rynku dostaw, dysponującą, 90 punktami na terenie kraju) gwarantuje ekskluzywność nośnika, podyktowaną ograniczoną (maksimum 5) ilością kampanii w roku.
Dołącz do dyskusji: Nowy nośnik reklamowy