Nowy klient w Tokyo
Agencja Tokyo Public Relations and Consulting podpisała kontrakt na obsługę PR Koncernu Energetycznego ENERGA SA.
- Priorytetowym celem agencji jest wykreowanie pozytywnego wizerunku klienta w mediach ogólnopolskich i lokalnych oraz stworzenie polityki informacyjnej koncernu w celu zbudowania dobrych relacji z dziennikarzami. Za obsługę Koncernu ENERGA odpowiedzialny jest Sebastian Florjanowicz, account manager agencji TOKYO.
Agencja TOKYO istnieje od lutego tego roku. Jej dyrektorem zarządzającym jest Monika Sarnecka.
- Zdobycie tego klienta to efekt pracy naszego działu new business. Nie organizowano bowiem przetargu na obsługę PR. Na razie nie mogę zdradzać szczegółów naszej strategii względem firmy Energa. Jesteśmy na etapie poznawania potrzeb tej firmy – powiedziała "Briefowi" Monika Sarnecka, dyrektor zarządzający Tokio PR.
Dołącz do dyskusji: Nowy klient w Tokyo