Nowy image "Ciuchci"
"Ciuchcia" - nowy, multimedialny wizerunek magazynu
"Ciuchcia" - edukacyjny miesięcznik istniejący na rynku od 1992 roku i nawiązujący do popularnego programu telewizyjnego dla dzieci o tym samym tytule - radykalnie odświeża swój wizerunek.
Zmiany w "Ciuchci" trwają już od początku roku, kiedy to przesądzono o multimedialnym charakterze pisma - od stycznia do każdego numeru dołączana jest płyta VCD/DVD z filmem animowanym dla dzieci. Od wakacji wprowadzono także nową szatę graficzną, przez co "Ciuchcia" znacznie zyskała na atrakcyjności - pismo stało się bardziej dynamiczne, nowoczesne i łatwiejsze w odbiorze dla obecnego młodego pokolenia.
Nowa wizerunek magazynu pociągnął za sobą zmiany w jego treści - obok niezapomnianych Moniki i Kulfona pojawili się nowi bohaterowie oraz bardziej komiskowa formuła magazynu, przy utrzymaniu tego, czym "Ciuchcia" zawsze się wyróżniała - wysokich walorów edukacyjnych.
Tytuł skierowany jest do dzieci w wieku 6-9 lat, jego wydawcą są Twoje Media Sp. z o.o.
Dołącz do dyskusji: Nowy image "Ciuchci"