SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowi partnerzy AOL

Podtrzymując gorączkowy wyścig w budowie najlepszego silnika do wyszukiwania plików wideo, American Online podpisała umowy z 10 nowymi partnerami, włączając w tę grupę swojego właściciela - firmę CNN.

AOL podpisało umowę, dzięki której jej wyszukiwarka audio i wideo Singfish,  może korzystać z danych zgromadzonych przez: Atom-Films, CBSNews.com, Hollywood.com, Like Television, ManiaTV.com, MarketWatch oraz The One Network.

Singfish, którego AOL nabył pod koniec roku 2003 dysponuje jednym z najstarszych silników wyszukiwania multimediów. W ostatnim roku wyszukiwarka została rozbudowana, aby stawić czoła konkurentom, takim jak Yahoo i Google.

Wszyscy przedstawiciele wyszukiwarek ujawnili nowe możliwości swoich produktów. Teraz niektórzy z nich biorą pod lupę scenę muzyczną np. Yahoo rozwinął moduł wyszukiwania plików audio według źródła.

Atut Singfisha może wynikać z potęgi właściciela AOL, czyli Time Warner, która posiada ogromną bibliotekę danych pochodzącą od Warner Bros. Jak przyznaje Karen Howe, menadżer Singfish`a , stosunki pomiędzy obiema firmami są dobre.

Dołącz do dyskusji: Nowi partnerzy AOL

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl