Nowe zadania Juliusza Brauna
Juliusz Braun, były szef KRRiT, został Dyrektorem Generalnym Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.
Zarząd Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy powołał Juliusza Brauna na stanowiska Dyrektora Generalnego związku. Braun obejmie funkcję z dniem 1 września 2006 roku.
Juliusz Braun jest wybitnym ekspertem i posiada wieloletnie doświadczenie w dziedzinie mediów i reklamy. Między innymi, w latach 1999-2005, był członkiem Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, a od lipca 1999 do marca 2003 pełnił funkcję Przewodniczącego KRRiTV. W latach 1989–99, jako poseł, działał w sejmowej Komisji Kultury i Środków Przekazu – przez dwie kadencje był jej przewodniczącym. Współtworzył wiele ustaw dotyczących kultury i mediów. W ostatnim czasie Braun pełnił obowiązki dyrektora Departamentu Filmu i Mediów Audiowizualnych Ministerstwa Kultury.
Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy odpowiada za samoregulację w dziedzinie reklamy. Działalność związku opiera się na Kodeksie Etyki Reklamy, który określa standardy komunikacji marketingowej. Członkami Rady Reklamy są organizacje branżowe skupiające reklamodawców, media i agencje reklamowe/domy mediowe: Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych ProMarka, Izba Wydawców Prasy, Stowarzyszenie Agencji Reklamowych, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce (IAA), Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz Związek Pracodawców Prywatnych Mediów.
Za badanie zgodności przekazów reklamowych z Kodeksem odpowiada Komisja Etyki Reklamy – grono niezależnych autorytetów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie mediów i reklamy.
Dołącz do dyskusji: Nowe zadania Juliusza Brauna