Nowe twarze w Interia.pl
Interia.pl wzmacnia Dział Sprzedaży
W związku z dynamicznie rosnącym popytem na usługi reklamowe w Internecie rozszerzony został skład osobowy warszawskiej filii Działu Sprzedaży INTERIA.PL. Do zespołu dołączyły dwie nowe osoby - Urszula Sławek oraz Michał Kowalczyk - czytamy w komunikacie nadawcy.
Urszula Sławek jest absolwentką Szkoły Prawa i Administracji Zrzeszenia Prawników Polskich. W dotychczasowej karierze zawodowej pracowała m.in. w charakterze handlowca w firmie IntegraKom S.A., później jako specjalista ds. reklamy w Lupus Sp. z o.o. gdzie następnie pełniła obowiązki Kierownika Biura Reklamy.
Michał Kowalczyk związany jest z rynkiem reklamy internetowej od kilku lat. Poprzednio pracował na stanowisku Media Plannera / Buyera w departamencie internetowym firmy CR Media, a następnie jako specjalista ds. reklamy internetowej w Agencji Wydawniczo-Reklamowej Wprost.
Nowi pracownicy zatrudnieni zostali na stanowisku Advertising Account i odpowiadać będą za bieżące kontakty z klientami portalu.
Dołącz do dyskusji: Nowe twarze w Interia.pl