Nowe stanowiska w AWR 'Wprost'
Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost" utworzyła stanowiskaredaktora naczelnego serwisu Wprost.pl oraz kierownika ds. badań irozwoju. Pierwsze z nich objął Marcin Stefanowski, a drugie -Michał Polak.
Marcin Stefanowski będzie odpowiedzialny za rozwój i jakośćmerytoryczną zawartości serwisów: Wprost.pl, Infotuba.pl,WiK.com.pl, Blogbox.com.pl, Ludzie.wprost.pl, a także zawspółtworzenie nowych marek internetowych. W przeszłości pracował wMediach Regionalnych, gdzie zajmował się m.in. rozwojem serwisówinternetowych "Głosu Pomorza" i "Głosu Koszalińskiego".
W zadaniach Michała Polaka będzie leżeć utworzenie działu badańi rozwoju w firmie oraz zarządzanie nim. Będzie on też odpowiadaćm.in. za analizę tytułów AWR "Wprost" oraz konkurencji, a także zaopracowanie, wdrażanie i realizację strategii badawczo-rozwojowejoraz monitoring rynku reklamowego. Ostatnio związany był z BurdaMedia Polska, gdzie pracował jako market research seniorspecialist.
Do działu reklamy i promocji AWR "Wprost" na stanowisku keyaccount managera dołączyła też Marzanna Pszenna, ostatniospecjalista ds. kluczowych klientów w biurze reklamy MediówRegionalnych. Wcześniej związana była także m.in. z Mediatakiem iPolskapresse. Z zespołem działu reklamy i promocji AWR "Wprost"rozstała się natomiast Edyta Grabowska.
Dołącz do dyskusji: Nowe stanowiska w AWR 'Wprost'