Nowe standardy zapewnienia wygody młodym matkom
Mleka modyfikowane Bebilon w opakowaniach nowej generacji w kampanii reklamowej
W połowie kwietnia mleka modyfikowane Bebilon 1, 2 i 3 pojawiły się w nowych opakowaniach, które według NUTRICIA Polska - właściciela marki Bebilon - wyznaczą nowe standardy na rynku żywności dla najmłodszych.
To pierwsze opakowania nowej generacji na rynku polskim. Zaprojektowano je z na podstawie sugestii młodych matek. Nowoczesne rozwiązania to m.in. specjalna blokada na wieczku pudełka, gwarantująca nienaruszalność zawartości przed pierwszym otwarciem, wygodna krawędź wewnątrz opakowania przeznaczona do odmierzania porcji oraz specjalnie wyprofilowane wieczko z miejscem do przechowywania łyżeczki.
"Opracowując mleka Bebilon koncentrujemy się przede wszystkim na tym, by receptury naszych wyrobów były jak najbliższe mleku matki, a tym samym najlepsze dla dziecka. Tym razem skupiliśmy się na wygodzie. Spytaliśmy same matki, co pomogłoby przygotowywać mleka dla niemowląt szybciej i bardziej bezpiecznie. Dzięki tym sugestiom zostało stworzone nowoczesne i bardzo praktyczne opakowanie, które ułatwia i skraca czas potrzebny do przygotowania mleka Bebilon dla dziecka" - powiedziała Mariola Matuszek, Dyrektor Marketingu w NUTRICIA Polska.
Jak ujawniła Mariola Matuszek, w związku ze zmianą opakowań Bebilonu NUTRICIA Polska planuje wparcie ATL, BTL i PR. Będzie ono częścią większej kampanii wizerunkowej mlek Bebilon. W prasie dla rodziców (tzw. parentingi, głównie miesięczniki: "Dziecko", "Twoje Dziecko", "Mam Dziecko", "Mamo to ja" i "Rodzice") począwszy od numerów czerwcowych pojawią się reklamy w formie rozkładówek, podkreślające bliskość składu Bebilonu do składu mleka matki oraz naturalny sposób wzmacniania odporności dziecka poprzez zawarte w Bebilonie specjalne węglowodany o nazwie prebiotyki. Dodatkowo zaplanowano informacje podkreślające cechy użytkowe nowych opakowań.
Dla młodych matek przygotowane zostały także nowe poradniki edukujące w zakresie prawidłowego żywienia i pielęgnacji niemowląt. Przeznaczone są one dla matek noworodków i matek dzieci, które rozpoczęły 5. miesiąc życia. Poradniki te będą wysyłane do matek bezpośrednio (direct mailing).
W ramach działań BTL zaplanowano wzmacnianie rozpoznawalności marki Bebilon w sklepach m.in. poprzez wyodrębnianie lub dostawianie dodatkowych półek z produktami w nowych opakowaniach. W punktach sprzedaży pojawią się także plakaty i ulotki dla konsumentów.
"Jestem przekonana, że mleka Bebilon w nowych opakowaniach będą łatwo zauważalne na sklepowych półkach. Wyróżnią się bowiem estetyką nowocześnie zaprojektowanych etykiet i samym kształtem lekko owalnych pudełek" - powiedziała Mariola Matuszek i dodała: "Zmieniliśmy też wygląd misia znajdującego się na etykietach, będącego symbolem marki Bebilon. Jak sądzę, jest teraz jeszcze sympatyczniejszy".
Autorem nowych layout'ów reklam Bebilon, realizatorem kampanii ATL i działań BTL jest Grupa 66 Ogilvy. Za działania PR odpowiada agencja Alert Media Communications. Planowaniem mediów zajął się Macroscope OMD.
Dołącz do dyskusji: Nowe standardy zapewnienia wygody młodym matkom