Nowe osoby i awanse w Universal McCann
Universal McCann wzmacnia swoje szeregi. Do zespołu tego domu mediowego dołączyły dwie osoby, kolejne dwie awansowały, a trzy rozpoczęły staż.
Do zespołu konsultantów domu mediowego dołączyły Alicja Pietraszewska oraz Anna Czajkowska. Awans na Internet Planner/Buyera otrzymali Katarzyna Kościówko oraz Bartek Owczarczyk. W ramach programu praktyk Universal McCann praktyki rozpoczęli laureaci tegorocznej edycji "Grasz o staż" Dagmara Brańka i Igor Ruczyński oraz Anna Brajbisz z Warszawskiej Szkoły Reklamy.
Alicja Pietraszewska objęła stanowisko Junior Radio Buyera. Wcześniej pracowała w TNS OBOP, Instytucie Doradztwa i Badań Rynku ALMARES oraz w PBS DGA.
Anna Czajkowska rozpoczęła pracę w Universal McCann na stanowisku Junior Interactive Plannera/Buyera. Doświadczenie zdobywała w PriceWaterHouseCoopers oraz Interactive Marketing Partner Polska.
W ramach programu praktyk studenckich Universal McCann Dagmara
Brańka rozpoczęła staż w dziale TV Buying, natomiast Igor Ruczyński
i Anna Brajbisz w dziale Planning.
Brańka i Ruczyński są laureatami programu Grasz o staż, a Brajbisz,
która studiuje w Warszawskiej Szkole Reklamy została wybrana wśród
najlepszych studentów przez Annę Kupczyk, która jako ekspert
Universal McCann wykłada w tej szkole "Planowanie Mediów".
Dołącz do dyskusji: Nowe osoby i awanse w Universal McCann