SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowe oprogramowanie do planowania kampanii radiowych

CR Media Consulting wprowadza na rynek Radio Planner - nowe oprogramowanie służące do planowania kampanii radiowych.

Radio Planner, bo tak nazywa się nowy produkt CR Media Consulting, pozwala na badanie radia o optymalizowanie kampanii według trzech głównych wytycznych zasięgowych, jakościowych i ekonomicznych.

Wyróżnia go szeroka funkcjonalność pozwalającą na badanie radia według wszechstronnych zmiennych w różnych konfiguracjach. Podstawowymi są: parametry zasięgowe (tygodniowy, dzienny, średni rating, średni czas słuchania, udział w rynku) oraz parametry efektywności finansowej dla danej stacji (np. CPP, CPT, średnia cena stacji). Ponadto Radio Planner uwzględnia tzw. affinity index - dopasowanie grupy docelowej wybranej stacji do pożądanego przez klienta targetu oraz strukturę słuchaczy stacji według wszechstronnych zmiennych społeczno - demograficznych.

Dołącz do dyskusji: Nowe oprogramowanie do planowania kampanii radiowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl