Nowe oprogramowanie do planowania kampanii radiowych
CR Media Consulting wprowadza na rynek Radio Planner - nowe oprogramowanie służące do planowania kampanii radiowych.
Radio Planner, bo tak nazywa się nowy produkt CR Media Consulting, pozwala na badanie radia o optymalizowanie kampanii według trzech głównych wytycznych zasięgowych, jakościowych i ekonomicznych.
Wyróżnia go szeroka funkcjonalność pozwalającą na badanie radia według wszechstronnych zmiennych w różnych konfiguracjach. Podstawowymi są: parametry zasięgowe (tygodniowy, dzienny, średni rating, średni czas słuchania, udział w rynku) oraz parametry efektywności finansowej dla danej stacji (np. CPP, CPT, średnia cena stacji). Ponadto Radio Planner uwzględnia tzw. affinity index - dopasowanie grupy docelowej wybranej stacji do pożądanego przez klienta targetu oraz strukturę słuchaczy stacji według wszechstronnych zmiennych społeczno - demograficznych.
Dołącz do dyskusji: Nowe oprogramowanie do planowania kampanii radiowych