Nowe opakowania Karmi w wykonaniu Studio DN
Na rynku pojawił się nowy gatunek piwa Karmi - Karmi Poema di Caffe, produkowany przez Carlsberg Polska
Zadanie zaprojektowania nowego opakowania marki Karmi powierzono Studio DN Design Group, największej polskiej firmie specjalizującej się w projektowaniu opakowań oraz systemów identyfikacji wizualnej.
Karmi jest jedną z flagowych marek koncernu piwnego Carlsberg Polska, który zajmuje znaczące miejsce w polskim przemyśle piwowarskim i produkuje znane z najwyższej jakości piwa: Carlsberg, Harnaś, Okocim, Okocim Palone, Kasztelan, Bosman, Piast.
Zasadniczym celem przy zmianie wizerunku Karmi było odświeżenie marki, mocniejsze podkreślenie jej kobiecości oraz takich walorów, jak: unikalny smak, wysoka jakość, lekkość oraz charakterystyczna ciemna barwa.
Odświeżenie opakowania przeprowadzone przez Studio DN ma za zadanie umocnić pozycję Karmi w segmencie piw smakowych. W ramach prac projektowych zmodernizowano logo Karmi, odświeżono obecne etykiety oraz zaprojektowano etykiety nowego gatunku Karmi a także opakowania zbiorcze dla obydwu wariantów Karmi. Ważnym elementem wpływającym na zmianę wizerunku marki Karmi jest projekt unikalnej, przezroczystej, wyrożniającej się butelki szklanej o pojemności 0,4 l. Skuteczność wdrożonych rozwiązań graficznych potwierdzono w badaniach konsumenckich.
Dołącz do dyskusji: Nowe opakowania Karmi w wykonaniu Studio DN