Nowe oblicze "Twojego Biznesu"
Tygodnik "Twój Biznes"pojawi się w znacznie zmienionym układzie graficznym i merytorycznym
Tygodnik "Twój Biznes", wydawany przez Grupę Wydawniczą INFOR, pojawi się 9 września w znacznie zmienionym układzie graficznym i merytorycznym. Tygodnik ma nowe logo, strony zyskają więcej koloru. (więcej poniżej)
|
"Zdecydowanie nastawiamy się na poradnikowy charakter tygodnika. Porady, wyjaśnienia, przydatne informacje, mają zaspokajać codzienne potrzeby naszych czytelników - mówi Włodzimierz Kazimierczak, redaktor naczelny "Twojego Biznesu" - Codzienne kłopoty z interpretacją przepisów, ze zdobyciem precyzyjnych i rzetelnych informacji są największym zmartwieniem przedsiębiorców. Cała nasza obecna działalność redakcyjna będzie nastawiona na to, żeby pomóc małym i średnim firmom, szczególnie w przededniu wstąpienia do Unii Europejskiej".
W związku z rozwojem redakcja pozyskała trzech nowych dziennikarzy.
Nakład "Twojego Biznesu" wynosi obecnie ok. 30.000 egzemplarzy, a średnia sprzedaż w I półroczu 2003 roku wyniosła blisko 11 000. Udział prenumeraty w sprzedaży wynosi około 30 procent.
Zmiany w "Twoim Biznesie" promowane będą na antenie Radiowej Jedynki, Trójki, radia ZET, a także 40 rozgłośni lokalnych. Reklamy prasowe pojawiają się na łamach "Gazety Prawnej" oraz w 40 dziennikach i tygodnikach lokalnych.
Dołącz do dyskusji: Nowe oblicze "Twojego Biznesu"