Nowe oblicze Magazynu Handlowiec Info
Zmiany w szacie graficznej w listopadowym wydaniu MagazynuHandlowiec Info.
- Nowe logo i odświeżona szata graficzna to najbardziej widocznez wprowadzonych zmian. W najnowszym numerze jest ich dużo więcej -mówi Marek Jerzak, redaktor naczelny miesięcznika.
Nad nowym wizerunkiem miesięcznika Magazyn Handlowiec Infopracowały trzy niezależne sztaby grafików. Spośród trzechpropozycji wybrano jedną. Przez kolejnych kilka tygodnidopracowywano go jeszcze w szczegółach.
- Nowy wizerunek to odpowiedź na potrzeby naszych czytelników.Jednocześnie jednak jest to krok, który pozwala nam utrzymywać sięw równym szeregu z najbardziej cenionymi pismami tego typu wEuropie - wyjaśnia redaktor naczelny.
Pojawiła się nowa winieta na okładce, na której wygospodarowanotakże miejsce na niewielki moduł reklamowy. W dalszej części jestnowy dział z listami od czytelników, a raport podzielony jest terazna kilka tekstów szczegółowo analizujących opisywany segmentrynku.
Miesięcznik wzbogacił się o porady prawne. Znalazło się w nimrównież miejsce na dział "Dla Ciebie". Przedstawiane w nim będątematy dotyczące problemów, z jakimi borykają się handlowcy. Wbieżącym numerze przeczytać można między innymi o pladzeprzestępców napadających na sklepy. Znaleźć można też artykuły oludziach, nie zawsze tych najbardziej znanych, którym udało sięodnieść sukces. Poprawiły się zdjęcia i infografiki.
- Naszym celem jest tworzenie gazety wartościowej merytorycznie,ale i ciekawej. Takiej, do której zagląda się z przyjemnością a niez obowiązku - dodaje Jarosław Olewicz, dyrektor zarządzający w DomuMediowym Pentagram, który wydaje Magazyn Handlowiec Info.
Magazyn Handlowiec Info ukazuje się od niemal trzech lat. Obecnynakład to 62 tys. egzemplarzy. Od tego roku systematyczniewzbogacany jest o dodatki tematyczne.
Dołącz do dyskusji: Nowe oblicze Magazynu Handlowiec Info