Nowatorska reklama Play poprzez Second Life
Czwarty operator komórkowy Play reklamuje się w grze Second Life.
Obecność Play w najbardziej popularnej grze komputerowej na świecie Second Life to element strategii reklamowej skierowanej do klientów, dla których multimedia są elementem ich codziennego życia i pracy.
„Second Life to gra, na punkcie której zwariował w ostatnim czasie cały świat, to multimedialna rzeczywistość i wirtualna społeczność idealnie wpasowująca się w naszą strategię bycia pierwszym multimedialnym operatorem. Musimy i chcemy być tam gdzie są nasi obecni i potencjalni klienci. Nasz klient to bardzo aktywny użytkownik internetu, dla którego nowe technologię są zawsze interesującym wyzwaniem” – mówi portalowi „Wirtualnemedia.pl” Marcin Gruszka,rzecznik prasowy Play.
Do dyspozycji przygotowano ok. 500 metrów kwadratowych, na których będzie można potańczyć, zatopić się w wygodnych fotelach i sofach, spędzić czas z przyjaciółmi czy poznać nowych ludzi. Goście klubu mogą oglądać najnowsze billboardy i reklamy telewizyjne Play. Billboardy można znaleźć w pobliżu wirtualnej redakcji „Przekroju” oraz popularnego wśród polskich graczy klubu „All Stars”. Kolejnym krokiem to otwarcie multimedialnej wyspy Play. Wyspa ma mieć wielkość 65000 m2 i znajdą się na niej m.in. wieżowce z apartamentami dla klientów marki, gdzie ich wirtualne postacie spędzą wolny czas. Bezpośredni adres do klubu, to: http://slurl.com/secondlife/Firemaw/57/240/33.
„Takie narzędzie daje wręcz nieograniczone możliwości. Dziś zachęcamy graczy do tworzenia społeczności wokół naszego klubu. Pokazujemy nasze reklamy. W przyszłości możemy pokazywać i sprzedawać nowe usługi, organizować konkursy itp. To wyjątkowa plastyczna forma z punktu widzenia komunikacji” – dodaje Gruszka.
Projektem zajmuje się agencja FFCreation, z którą Play współpracował już podczas pilotażowego programu testowego Nadchodzi4 i kampanii launchowej. Play zadebiutował na rynku 16 marca 2007r.
Second Life - gra typu MMORPG – skrót od angielskiego określenia - Massively-Multiplayer Online Role Playing Game. Jest to namiastka prawdziwego świata, gdzie gracze mogą pracować, prowadzić interesy, realizować swoje pasje, ale także zawierać związki i szukać wirtualnych przyjaciół. Jest tam też możliwość wydawania, ale i zarabiania prawdziwych pieniędzy. Skalę socjologicznego zjawiska, jakim jest Second Life pokazuje fakt, że obecnie jest zarejestrowanych ponad 5 mln graczy, z czego ponad 1 mln było aktywnych w ciągu ostatnich 60 dni. W Polsce jest już ponad 20 tysięcy zarejestrowanych użytkowników.
Dołącz do dyskusji: Nowatorska reklama Play poprzez Second Life