Nowa struktura Agencji 180° Public Relations
Agencja 180°Public Relations, należąca do Grupy Leo Burnett Warszawa zakończyła proces tworzenia nowej struktury.
Z dniem 1 sierpnia utworzono w strukturze 180° Public Relations nowe stanowisko Executive PR Director, które objął Bartosz Cholawo, wcześniej związany m.in. z McCann Worldgroup oraz British American Tobacco. Będzie odpowiadał za projekty new business oraz nadzór i prowadzenie prac dla kluczowych klientów (m.in. Lockheed Martin), a także koordynował działania komunikacyjne grupy Leo Burnett.
Jednocześnie, do zespołu Agencji na stanowiska PR Managerów dołączyły ostatnio Natalia Bączyk (wcześniej zajmująca się PR agencji V&P i jej klientów) oraz Ewa Papiz, pracująca poprzednio na stanowisku PR Managera m.in. w GfK Polonia.
Bąćzyk podjęła obowiązki związane z nadzorem i obsługą projektów dla Diageo (marka Smirnoff), jakie realizuje w zespole z PR Managerem, Edytą Pomirską, która dołączyła do Agencji w czerwcu br (wcześniej pracowała w agencjach Open Point i Publink). Ewa Papiz, wraz z Junior PR Managerem, Urszulą Kwaśną, która także wzmocniła w czerwcu zespół Agencji, prowadzi długoterminowe projekty dla firmy AMBRA SA oraz działania PR dla kolejnej marki z portfolio Diageo - Baileys.
Agencja 180° Public Relations powstała w 1999 roku w ramach Grupy Leo Burnett Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Nowa struktura Agencji 180° Public Relations