SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa strategia marketingowa marki Maoam

Firma Haribo, producent rozpuszczalnych gum do żucia marki Maoam, rozpoczyna działania skierowane do starszej grupy docelowej. Hasło kampanii: 'Każdy może mieć kostkę'.

W 2007 roku działania reklamowe Maoam kierowane są przede wszystkim do grupy docelowej dzieci i młodzieży w wieku od 7 do 14 lat. Hasłem przewodnim nowej koncepcji reklam jest „Każdy może mieć kostkę” - slogan wymyślony przez 9 – latka.

Koncepcja reklam odwołuje się do najpopularniejszych w tej grupie wiekowej rodzajów muzyki. Dla każdego z kilku stylów muzycznych przygotowano odrębny film reklamowy trwający 10 sekund i przygotowany w technice animacji poklatkowej. Emisja pierwszego z nich rozpoczęła się 19 marca. Reklamę, której towarzyszą dźwięki muzyki disco, wykonano w konwencji klipu z Hollywood. Emisja spotów reklamowych potrwa do końca roku. Filmy pojawią się w TVP, TVN i Polsacie w pasmach przeznaczonych dla młodych widzów oraz na kanałach dziecięcych – Jetix, Cartoon Network, Zig Zap i Mini Mini.

Każdej z odsłon telewizyjnej kampanii reklamowej towarzyszyć będą również kolejne odsłony konkursu Maoam Music Club na stronie maoam.com. Celem projektu przeznaczonego dla dzieci i młodzieży w wieku 7 – 14 lat jest zapewnienie alternatywnej formy spędzania wolnego czasu, umożliwienie rozwoju zainteresowań i wyszukanie młodych dj-skich talentów. Do jury konkursowego zaproszono Kasię Nowicką – Novikę oraz Marka Kościkiewicza. Konkurs polega na zmiksowaniu własnego utworu muzycznego z dźwięków udostępnionych na stronie internetowej.

Kampanii TV oraz konkursowi internetowemu towarzyszyć będą również działania reklamowe prowadzone w Internecie na portalach typu: Wp.pl, Interia.pl, Kurnik,pl, Bravo.pl.

Za koncepcję, kreację i realizację działań reklamowych oraz grafikę strony Maoam Music Club odpowiada studio Krutowicz.com. Pomysłodawcą i koordynatorem konkursu Maoam Music Club oraz prowadzącym działania public relations dla marki Maoam jest Effective Public Relations. Zakupu mediów dokonał dom mediowy Media Group.

Dołącz do dyskusji: Nowa strategia marketingowa marki Maoam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl