SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa oferta Ströera

W ramach Nowej Oferty 2007 zdecydowano się o stworzeniu nowych produktów.

„W 2007 roku przewidujemy wzrost rynku outdoorowego na poziomie 7-9% - powiedział wczoraj Adam Tkaczyk, Wiceprezes i Dyrektor Sprzedaży Grupy Ströer. W ramach Nowej Oferty 2007 zdecydowaliśmy o stworzeniu kolejnych  produktów. Nasi Klienci będą mogli skorzystać z pakietów multiformatowych oraz z oferty first i last minute. W ostatnim czasie w coraz większym stopniu zauważalna jest tendencja konstruowania kampanii outdoorowych z kilku typów nośników. W ten sposób zleceniodawca jest w stanie stworzyć jeszcze bardziej efektywny przekaz i maksymalnie wykorzystać wzrastający potencjał outdooru jako medium.”

W 2007 roku Grupa Ströer zaoferuje trzy pakiety multiformatowe: „Zasięg”, „Zasięg & Prestiż” oraz „Warszawa”, przygotowane w oparciu o systemy OKO i Plan.IT. Pakiet Zasięg (CVI=50%) obejmie 8 największych miast i aglomeracji. W ofercie znajdzie się następująca liczba nośników: 600 bilbordów, 200 Super12 i 40 tablic w metrze. Pakiet Zasięg & Prestiż (CVI=50% + prestiżowe lokalizacje) będzie oferowany dla 8 największych miast i aglomeracji, a w jego skład wejdzie 80 powierzchni reklamowych SuperScroll i 220 Super18. Z kolei Pakiet Warszawa (CVI=75% + prestiżowe lokalizacje) będzie składać się z: 35 Super18, 35 powierzchni reklamowych Superscroll, 35 tablic CLP/40 tablic 3x2 w metrze oraz 5 powierzchni reklamowych Blow-up.

Ströer przewidział również ofertę specjalną – first i last minute. W przypadku tej pierwszej oferty możliwy jest dodatkowy rabat w wysokości 5% w sytuacji, kiedy rezerwacja (potwierdzona umową i wpłatą 10 % zaliczki) kampanii ogólnopolskich zostanie dokonana na min. 5 miesięcy przed kampanią. Z kolei program last minute jest oferowany według kilku zasad. Na ok. 20 dni przed danym blokiem reklamowym na stronie internetowej www.stroer.pl/lastminute znajdzie się informacja o oferowanym pakiecie last minute (o ile taki będzie jeszcze dostępny) wraz z ceną wywoławczą za pakiet oraz datą i godziną do której można składać swoje oferty. Taka sama informacja zostanie jednocześnie przesłana drogą mailową do Klientów z bazy danych Grupy Ströer. Pakiet zakupi ten podmiot, który zaoferuje najlepszą cenę w okresie obowiązywania oferty.

Nieznacznie wzrosną ceny oferowanych nośników. W przypadku bilbordów będzie to jedynie wartość inflacji – czyli 2%. Z kolei o 10% wzrosną ceny Super18, Super12, tablic w metrze oraz pozostałych nośników, z wyjątkiem tablic Superscroll, dla których będzie obowiązywał cennik z roku 2006.

Właśnie Superscroll będzie jednym z najważniejszych elementów nowej oferty. Ten ekskluzywny backlight ze zmiennym layoutem, dzięki swej średniej powierzchni (9 m2), idealnie wkomponowuje się w centra miast. Ma nowoczesny design „Wiege”, który został wyróżniony pierwszą nagrodą w kategorii „Public Design” w ramach Międzynarodowego Forum Design w Hanowerze w 2000 i 2004 roku. Aktualnie firma Ströer dysponuje liczbą blisko 350 powierzchni tego typu nośnika w ośmiu największych miastach Polski. SuperScroll w portfelu produktów Grupy Ströer pozycjonowany jest jako najwyższej klasy nośnik segmentu Super Premium, czyli idealny na kampanie dla produktów z tzw. wyższej półki - podano  w komunikacie.

Dołącz do dyskusji: Nowa oferta Ströera

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl