SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa makieta "Życia na gorąco"

Od czwartku w sprzedaży nowe "Życie na gorąco"

"Życie na gorąco" od najnowszego numeru wprowadza nową makietę z nowym logo. W tygodniku po raz pierwszy pojawią się też infografiki.

Nowy, bardziej czytelny i nowoczesny układ tematów ułatwi lekturę także mniejszych artykułów. Szczególną dbałość redakcja przykłada do fotoedycji. Zdjęcia są teraz jeszcze bardziej związane z treścią artykułów, a ujednolicona, przyjazna kolorystyka na poszczególnych kolumnach umożliwi czytelniczkom nawigację po ulubionych tematach - informuje nadawca.


W okresie styczeń - sierpień 2003 średnie rozpowszechnianie płatne "ŻnG"wynosiło 666 716 egzemplarzy (ZKDP).

Dołącz do dyskusji: Nowa makieta "Życia na gorąco"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl