SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa kampania Tymbarku Orzeźwiającego

Od maja do sierpnia potrwa kampania Tymbarku Orzeźwiającego wykorzystująca telewizję, prasę i outdoor

Od maja do sierpnia potrwa kampania Tymbarku Orzeźwiającego wykorzystująca telewizję, prasę i outdoor. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG New Europe, a zakupem i planowaniem mediów zajął się Initiative Media.

Nowa kampania reklamowa Tymbarku Orzeźwiającego to swojego rodzaju zabawa skojarzeniowa pobudzająca wyobraźnie grupy docelowej. W lekki, nowoczesny sposób promuje logo, przedstawiając na białym tle charakterystyczne zielone kapsle z zawleczkami w niestandardowych sytuacjach. W telewizji, prasie i na plakatach zobaczymy różnie poukładane lub powyginane kapsle, które budzą skojarzenia z momentami konsumpcji.

Głównym celem reklamy jest wzrost świadomości marki Tymbark, ale również podtrzymanie dynamizmu i żywiołowości samej marki. Celem jest również umacnianie nowoczesnego i atrakcyjnego wizerunku marki oraz utwierdzenie obecnych użytkowników, że Tymbark Orzeźwiający reprezentuje bliskie im wartości.

Grupą docelową są osoby młode, mieszkające w dużych i średnich miastach, uczące się lub już pracujące. Są optymistami, lubią nowe doświadczenia, są aktywni, szukają sposobów na zaspokojenie swoich potrzeb oraz sposobów samorealizacji.

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Tymbarku Orzeźwiającego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl