Nowa kampania Nordea Bank Polska
Nordea Bank Polska rozpoczął kampanię reklamową produktów oszczędnościowych
Jej znakiem rozpoznawczym jest motyw parasola.
Kampania pod hasłem "Pakiet Parasol na piątkę z plusem" (nawiązanie do atrakcyjnego oprocentowania powyżej 5 proc.) obejmuje promocję:
Dodatkowo w pakiecie Parasol znajdują się: jednostki funduszy inwestycyjnych oraz lokata eDepozyt dostępna przez Internet.
Dzięki tej kampanii kontynuowane są ubiegłoroczne działania o zbliżonym charakterze, w których wiodącym produktem była lokata Nordea Gwarancja. Druga, zmodyfikowana odsłona kampanii rozpoczęła się 17 marca i potrwa do kwietnia br.
- Motyw parasola pojawiający się w kampanii - na ulotkach, plakatach, w reklamach prasowych i internetowych - jest symbolem ochrony, którą bank obejmuje klientów i ich oszczędności dzięki nowoczesnym produktom - mówi Sławomir Ronkowski, dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Nordea Bank Polska. - Dzięki niemu w czytelny sposób chcemy wyróżnić naszą ofertę depozytową wśród propozycji innych banków. Gwarantuje ona wysokie stopy zwrotu z inwestycji oraz bezpieczeństwo powierzonych przez klientów środków.
W ramach kampanii przewidziano reklamy prasowe oraz insert w dziennikach ogólnopolskich i tygodnikach opinii oraz e-mailing w Internecie. Kampania ogólnopolska zostanie przeniesiona również do wybranych mediów lokalnych.
Koncepcja kampanii stworzona została siłami zespołu Departamentu Marketingu i Komunikacji Nordea Bank Polska. W kreacji DMiK banku wspierała trójmiejska agencja Media Focus. Planowaniem mediów zajęła się warszawska Media Plannig Group.
Inne
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Nordea Bank Polska